Ben je ook zo moe van het gebruik van allerlei verschillende (trage) software- en halve oplossingen waarbij je nooit een volledig overzicht krijgt van uw bedrijf?

Stel nu dat je een oplossing kon hebben die van klantenlijsten over offertes en werkbonnen naar opvolging van uw facturatie gaat.
Klinkt goed?

Dan heb je nog niets gehoord !!

Wij bieden een oplossing die op ALLE platformen door elkaar draait; Windows, iPad, Android, ... En dat dan nog aan heel hoge snelheid.

GRATIS DEMO

Basisfuncties

  • Klantenbeheer
  • Mogelijke verkopen (deals, opportuniteiten)
  • Planning van jouw werk en dat van het hele team.
  • Offertes (kunnen online ondertekend worden door uw klant)
  • Dossierbeheer (advocaten en aanverwanten)
  • Facturen en opvolging
  • Statistieken

Is dat alles?

Verre van! Hierbij nog enkele extra functies:
  • Contractbeheer: uw lopende contracten worden op het gewenste moment vanzelf aan uw klant gefactureerd.
  • Werkbonnen: uw technici vullen live hun werkbon in met begin- en einduren, kilometers, materiaal gebruikt, ... en de klant tekent direct op zijn tablet!
  • Uitgebreide statistieken
  • Targets: doelstellingen voor uw verkoopteam of naar omzet per maand, kwartaal, ...
  • Verlofaanvragen personeel: u keurt de aanvragen goed of af.
  • Prijslijsten
  • Al uw artikelen met aan- en verkoopprijzen, direct bruikbaar in uw offertes
  • Stockbeheer: stop uw huidige stock in het systeem en telkens er eentje verdwijnt via offerte, werkbon of andere wordt de stock aangepast. U krijgt zelfs een alarm bij het bereiken van de minimum voorraad.
  • Projectbeheer
  • Ticketing, calls, ...: volledige time tracking
  • Deel sommige bestanden met uw klanten en laat hen toe zelf documenten toe te voegen. Heel interressant onder andere voor dossierbeheer advocaten.
  • ...

Interesse?

Aarzel niet en bel ons vandaag nog, stuur een mailtje of vul het formulier hiernaast in.

Wij komen bij u langs voor een demo en u krijgt er nog een gratis testomgeving bovenop.

Ik wil NU een gratis test !

Vindt u na de testperiode dat dit de oplossing voor u is dan wordt deze testomgeving uw werkomgeving. Dus gaat uw inspanning van tijdens de proefperiode niet verloren.

Je hebt graag wat hulp in het begin? Geen probleem, dat is in de prijs inbegrepen.

Prijs?

Over de prijs gesproken, je hebt alles wat je nodig hebt voor slechts € 50 / maand.

Gratis demo aanvragen van Teamleader


Voor advocaten

Vele advocaten en advocatenkantoren klagen over te dure en niet gebruiksvriendelijke pakketten voor dossierbeheer.

Hier kan Teamleader zeker een oplossing betekenen.

Niet alleen kunnen dossiers volledig opgevolgd worden, er is verder ook integratie met de agenda, koppeling van partijen, registratie van prestaties per dossier en nog veel meer.

Daarbij zijn er nog extra externe modules beschikbaar die u toelaten massaal documenten en bijlagen toe te voegen waarbij deze mooi per dossier en type worden gerangschikt.

Uw data staat steeds veilig in de cloud. U bent dus tegelijk beschermd tegen data verlies.

Bent u een advocaat op zoek naar een eenvoudig digitaal dossierbeheer dat u zelfs via uw smartphone kan raadplegen en bijwerken?
Dan is Teamleader de oplossing voor u !

Bel ons nu

Vraag gratis demo aan

Teamleader menu Teamleader CRM statistieken