VoIP 3CX voor KMO's

Vele KMO's bestaan uit 2-3 medewerkers en willen geen uitgebreide centrales met support.
Ze willen liever alles zelf regelen en instellen en gewoon een vaste maandbijdrage betalen.

Andere bedrijven willen liever niet langer lokale hardware en zien liever alles in de cloud.

Dat kan !
Kijk hier hoe.

cloud VoIP telefoon

Wat heb ik nodig voor een VoIP cloud centrale?

Je hebt een aantal zaken nodig om een VoIP centrale in de cloud te activeren:

  1. een abonnement met prijs per extensie per maand
  2. een vast telefoonnummer; dat kan jouw bestaand nummer zijn of een nieuw nummer
  3. één of meerdere vaste toestellen of draagbare DECT toestellen

Contacteer mij voor VoIP

Welke cloud VoIP oplossing past bij mijn bedrijf?

Cloud PBX voor kleine bedrijven

Mijn bedrijf heeft slechts enkele gebruikers of toestellen nodig.
Wij willen een centrale met een aantal opties en willen dat zelf kunnen beheren en instellen.

Cloud VoIP voor kleine bedrijven

Cloud PBX voor bedrijven vanaf 3 toestellen

Mijn bedrijf heeft meer dan drie gebruikers of toestellen nodig.
Wij willen ook van overal kunnen werken.

3CX cloud VoIP voor alle bedrijven ongeacht de grootte

Professionele 3CX cloud VoIP oplossing voor bedrijven vanaf 2-3 gebruikers

3CX cloud telefooncentrale

Voordelen

  • geen onderhoud
  • altijd automatisch de laatste versie
  • oneindig uitbreidbaar
  • per SIP nummer minstens 10 belkanalen tegenover klassieke aanbieders
  • je beheert alles zelf

Nadelen

  • je betaalt per maand en per extensie
  • uitsluitend SIP providers zijn mogelijk.
    Die zijn weliswaar goedkoper dan klassieke leveranciers.