Voor hotels en zorgcentra heeft de 3CX VoIP telefooncentrale nog wat extra in petto. 3CX voorziet immers een hotel module die volledig integreert met jouw Property Management System (PMS). Dat maakt dat de medewerkers geen extra software moeten leren gebruiken maar gewoon blijven werken vanuit hun PMS terwijl alle belangrijke informatie heen en weer gaat tussen PMS en de 3CX centrale. Hieronder krijg je een opsomming van alle integratiemogelijkheden. Hotels verdienen niet langer aan telefooncentrales maar moeten ze wel nog hebben. Waarom zou je het dan niet goedkoper en optimaler laten verlopen? |
|
Integratie 3CX VoIP met PMS
De 3CX Hotel Module integreert met jouw PMS en geeft volgende mogelijkheden:
- check-in & out
- weergave klantennaam op toestellen van receptie, room service, bar, etc.
- wake-up call
- call charging to PMS (geen aparte factuur)
- room status
- mini bar
Ondersteunde PMS systemen
Eigenlijk kan je integreren met elke gekende PMS of kan de PMS leverancier eenvoudig verbinding leggen met hulp van de mensen van Fly By Wire.
Deze systemen werden al getest:
|
|
Integratie uitgelegd
Check-in en check-out
Telkens via jouw PMS een klant wordt ingecheckt wordt zijn naam doorgegeven aan 3CX via de hotel module en zullen oproepen naar buiten toegelaten worden.
Dus, wanneer de klant naar de receptie belt, verschijnt zijn naam op jouw scherm. Dat is net iets persoonlijker dan een kamernummer, nietwaar?
Dat heeft alvast weer een positief gevolg voor jouw TripAdvisor score.