Voor hotels en zorgcentra heeft de 3CX VoIP telefooncentrale nog wat extra in petto.
Dat maakt dan ook dat dit de ideale centrale is voor uw hotel.

Onze vele hotel klanten getuigen hiervan.

3CX voorziet immers een hotel module die volledig integreert met jouw
Property Management System (PMS).
Dat maakt dat de medewerkers geen extra software moeten leren
gebruiken maar gewoon blijven werken vanuit hun PMS terwijl
alle belangrijke informatie heen en weer gaat tussen PMS en de 3CX centrale.

Hieronder krijg je een opsomming van alle integratiemogelijkheden.

Hotels verdienen niet langer aan telefooncentrales maar moeten ze wel nog hebben.
Waarom zou je het dan niet goedkoper en optimaler laten verlopen?

Hotel Miami Beach

Integratie 3CX VoIP met PMS

De 3CX Hotel Module integreert met uw PMS en geeft volgende mogelijkheden:

  • Check-in & out
  • Wake-up call
  • Call charging to PMS
  • Room status
  • Mini bar

Ondersteunde PMS systemen

Eigenlijk kan je integreren met elke gekende PMS of kan uw PMS leverancier eenvoudig de verbinding leggen met hulp van de mensen van Fly By Wire.

Deze systemen werden al getest:

  • Micros Fidelio-Opera
  • Protel
  • Brilliant
  • InnQuest roomMaster 2000

Integratie uitgelegd

Check-in en check-out

Telkens via jouw PMS een klant wordt ingecheckt wordt zijn naam doorgegeven aan 3CX via de hotel module en zullen oproepen naar buiten toegelaten worden.
Dus, wanneer de klant naar de receptie belt, verschijnt zijn naam op uw scherm. Dat is net iets persoonlijker dan een kamernummer, nietwaar?

Dat heeft alvast weer een positief gevolg voor jouw TripAdvisor score.

Enkele praktijkgevallen (case studies)

Aparthotel Castelnou
Gent
http://bit.ly/1yYgDvh
Ramada Plaza
Antwerpen
http://bit.ly/1ccXelz

Klik voor Castelnou case study

Klik voor case study Ramada Plaza

Uitgebreide film over 3CX Hotel module