Klanten- en verkoopbeheer en facturatie met Teamleader

Ben je ook zo moe van allerlei verschillende (trage) CRM software en halve oplossingen waarbij je nooit een volledig overzicht krijgt van jouw bedrijf?

Stel nu dat je een oplossing kon hebben die van klantenlijsten over offertes en werkbonnen naar opvolging van jouw facturatie gaat.
Klinkt goed?

Dan heb je nog niets gehoord !!

Wij bieden een oplossing die op ALLE platformen door elkaar draait; Windows, Apple, iPad, Android, ... En dat dan nog aan heel hoge snelheid.

Basisfuncties van Teamleader

  • Klantenbeheer (bedrijf, gekoppelde contacten met link naar LinkedIn foto en profiel)
  • Mogelijke verkopen (deals, opportuniteiten)
  • Planning van jouw werk en dat van het hele team via agenda of projectbeheer.
  • Offertes (kunnen online ondertekend worden door jouw klant)
  • Dossierbeheer (advocaten en aanverwanten)
  • Facturen en opvolging
  • Statistieken (omzet, targets, ...)

Is dat alles?

Verre van! Hierbij nog enkele extra functies:

  • Contractbeheer: lopende contracten worden op het gewenste moment vanzelf aan jouw klant gefactureerd.
  • Werkbonnen: jouw technici vullen live hun werkbon in met begin- en einduren, kilometers, materiaal gebruikt, ... en de klant tekent direct op zijn tablet of smartphone!
  • Uitgebreide statistieken
  • Targets: doelstellingen voor jouw verkoopteam of naar omzet per maand, kwartaal, ...
  • Verlofaanvragen personeel: u keurt de aanvragen goed of af.
  • Prijslijsten
  • Alle artikelen met aan- en verkoopprijzen, omschrijving en foto, direct bruikbaar in jouw offertes
  • Stockbeheer: stop de huidige stock in het systeem en telkens er eentje verdwijnt via offerte, werkbon of andere wordt de stock aangepast. U krijgt zelfs een alarm bij het bereiken van de minimum voorraad.
  • Projectbeheer met milestones
  • Ticketing, calls, stopwatch ...: volledige time tracking
  • Deel sommige bestanden met jouw klanten en laat hen toe zelf documenten toe te voegen. Heel interessant onder andere voor dossierbeheer advocaten.
  • ...

Hoe begin ik aan Teamleader?

Je hoeft niet met een lege doos van start te gaan.
Indien je nu een andere CRM gebruikt, kan je alle gegevens exporteren en importeren in Teamleader.

Je kan ook gewoon Excel lijsten importeren.

TIP: wanneer je een nieuw bedrijf wil toevoegen, vul dan eerst het ondernemingsnummer in. Teamleader zoekt het voor jou op en vult de adresgegevens en type onderneming in.

Lijkt het toch wel een hele grote sprong om alleen te nemen?
Geen nood, Fly By Wire is implementatie partner en helpt jou graag op weg.
Zo spaar je een hoop tijd en zoekwerk uit en kan je onmiddellijk aan de slag. Verlies nooit nog een opportuniteit uit het oog.

Teamleader Implementation Partner certificaat

Interesse in Teamleader CRM of facturatie?

Aarzel niet en bel ons vandaag nog of vul het formulier hiernaast in.

Wij komen bij jou langs voor een demo en je krijgt er nog een gratis testomgeving bovenop.

Vind je na de testperiode dat dit de oplossing voor jou is dan wordt deze testomgeving jouw werkomgeving. Dus gaat de inspanning van tijdens de proefperiode niet verloren.

Je hebt graag wat hulp in het begin? Geen probleem, dat is in de prijs inbegrepen.