Goede en snelle service!
Handig en betaalbaar 3CX systeem!
David Lebbe : Freya Products
Deze week installeerde Fly By Wire bij ons een nieuwe 3CX VoIP telefooncentrale.
Ze hadden alles binnen één dag klaar zonder onderbreking van onze telefonie.
De service en support van Fly By Wire is zeer goed bevonden. Wij zijn enorm tevreden!
Yue Ju Hu : Hotel Golden Tulip Alkmaar
Hele vlotte service en gebruiksvriendelijk Wi-Fi systeem. Goede opvolging na de installatie. Correcte afhandeling met betrekking tot facturatie.
Bedankt.
Nicolas Gouwy : Restaurant Mood
Wij hebben eigenlijk niet zelf voor Fly By Wire gekozen. Toen de keuze voor een digitale telefooncentrale en aangepaste routing binnen het bedrijf zich opdrong, heeft onze IT-partner aangedrongen op samenwerking met FBW.
Maar we zijn echt wel tevreden, vooral over de service bij problemen.
Waar gewerkt wordt, gaat wel eens iets stuk, of het beheer van ons telefoonverkeer kan verbeterd worden omdat er nieuwe mensen zijn op soms andere locaties. Telkens wordt er snel gereageerd of worden snel oplossingen gevonden voor problemen die we aangeven. Dat is super belangrijk want wij hebben als stelregel dat een telefoon nooit meer dan 3 keer mag rinkelen voor iemand, en liefst de juiste persoon, opneemt.
Alex Dewulf : Immo Alex Dewulf
top wifi! Ons gehele hotel werkt met de wifi van Fly By Wire! wij zijn heel tevreden over de contacten, de installatie en de kwaliteit van wat zij aanbieden. Sinds we ons wifi netwerk volledig in hun handen hebben gelegd, zijn er geen problemen meer geweest.
Marije Laureys : Hotel Den Hof (Zelzate)
Sinds 8 jaren is Fly By Wire onze partner voor de VoIP telefonie en nog veel meer omdat we simpelweg op hen kunnen rekenen om de laatste up-to-date oplossing te bekomen met de juiste support wanneer we daar nood aan hebben.
Thierry Soenen : Juno Industries
Une entreprise très sérieuse et un système très performant !
Je vous recommande sans hésitation cette société. Merci à Diederik Maes pour son professionnalisme.
Claudio D'Ovidio : Hotel Verone Liège Rocourt
Applied Maths NV was op zoek naar een moderne, betaalbare en eenvoudig te beheren oplossing voor vaste telefonie, en dit om de verouderde Belgacom Forum centrale en toestellen te vervangen. Met Fly By Wire hebben wij een partner gevonden die onze noden, vanuit een KMO-perspectief, perfect kon beantwoorden, en ons uitgebreide functionaliteiten binnen het vooropgestelde budget kon aanbieden op basis van 3CX.
De 3CX telefooncentrale is geïntegreerd met het Microsoft CRM 4.0 systeem, wat ons toelaat om rechtstreeks te bellen vanuit de CRM applicatie. Verder biedt de centrale ons telewerken mogelijkheden met de 3CX Phone applicatie, en kunnen we door gebruik te maken van open SIP standaarden en VoIP providers op belkosten besparen. De 3CX Call Center functionaliteiten bieden ons tal van mogelijkheden om de binnenkomende support oproepen te beheren.
Daarenboven kon de 3CX software geïnstalleerd worden in een virtuele Windows Server 2008 omgeving op basis van Microsoft Hyper-V, zodat naadloze integratie met onze bestaande IT infrastructuur mogelijk was. De komende maanden zullen wij onze 3CX installatie verder uitbreiden, en onze vestiging in de Verenigde Staten (Austin TX) met het hoofdkantoor verbinden via de 3CX Bridge functionaliteit.
Fly By Wire is een betrouwbare lokale partner die, met kennis van zaken, consulting, installatie en eerstelijns support kan aanbieden voor praktische 3CX oplossingen, waarbij vooral hun no-nonsense benadering van onze telecom noden een sterkte troef is gebleken.
Peter Coppens : Applied Maths NV
Acropaq werkt nu al meer dan drie jaar met FBW. De problemen (die meestal door onze bijzonder complexe manier van werken zich hebben voorgedaan) werden altijd snel, efficiënt, met een glimlach en veel geduld opgelost. Sorry dat wij geen makkelijke klant zijn, en dank voor jullie geduld, en steeds snel en effiiciënt geholpen hebben :-)
Nima Vakil : Acropaq
Up until July 2011, Castelnou had been using a Matra Nortel PBX for their telephony requirements. It had outdated, limited features as well as an expensive maintenance contract. As Avaya announced that they would drop Nortel PBX support, they left Castelnou in a tricky situation as no support meant that it was difficult to expand or modify their set-up. With high communication costs as well as the expenses of leasing phone lines, Castelnou Aparthotel decided it was time for a change.
Almost immediately after the installation of 3CX Phone System, Castelnou’s telephony costs plummeted by a huge 75%! With no need to lease phone lines or pay extravagant fees for maintenance contracts and being software based, running over existing networks, there’s no phone wiring required and call costs are significantly reduced. Combined with the fact that 3CX Phone System uses the open SIP standard, users are not tied down to any particular vendor and it works with any open standard IP handset.
Luc Daneels : Aparthotel Castelnou