IVR of Interactive Voice Response

Voice Response Recordings, ook gekend als IVR (Interactive Voice Response), staat voor de 'elektronische receptioniste'.

Met deze dienst voorzien wij telefooncentrales van professionele voiceprompts.
Wij bieden jou gespecialiseerde, meertalig ingesproken telefoonsystemen.

De stem van jouw telefoonsysteem is een essentieel onderdeel van het telefonische klantencontact.
Dit is wat Voice Response een service naar de klant toe maakt in plaats van een excuus om niet op te nemen.

Het bekendste voorbeeld van ‘een telefoonbandje’ is het welbekende keuzemenu (voor .. ; toets 1, voor … toets 2 etc.). Je kan ook denken aan voicemail-, welkomst- en sluitingsteksten.

Wat kost mij dat?

Wij leveren een productie vanaf € 75 excl. BTW.

Uiteraard wordt steeds een offerte op maat gemaakt die onder andere afhangt van:

  • Lengte tekst
  • Gekozen talen
  • ...

Enkele voorbeelden

Vlaams
Frans
Engels

Engelse IVR stem

Welke talen zijn mogelijk?

Eigenlijk zijn alle talen mogelijk. Vraag ons gerust meer informatie indien je niet de gewenste taal vindt in onderstaande lijst.

  • Nederlands
  • Frans
  • Engels
  • Duits
  • Chinees
  • Italiaans
  • Spaans
  • ...