Professionele stemmen voor jouw telefooncentrale (Voice Response Recordings)

Wat is Voice Response Recordings of IVR?

IVR of Interactive Voice Response

Voice Response Recordings, ook gekend als IVR (Interactive Voice Response), staat voor de 'elektronische receptioniste'.

Met deze dienst voorzie je jouw telefooncentrales van professionele voice prompts.
Je krijgt gespecialiseerde, meertalig ingesproken telefoonsystemen.

De stem van jouw telefoonsysteem is een essentieel onderdeel van het telefonische klantencontact.
Dit is wat Voice Response een service naar de klant toe maakt in plaats van een excuus om niet op te nemen.

Het bekendste voorbeeld van ‘een telefoonbandje’ is het welbekende keuzemenu (voor .. ; toets 1, voor … toets 2 etc.).
Je kan ook denken aan voicemail, welkomstteksten en sluitingsteksten.

Welke IVR talen zijn mogelijk?

Eigenlijk zijn alle talen mogelijk.
Vraag ons gerust meer informatie indien je niet de gewenste taal vindt in onderstaande lijst.

  • Nederlands
  • Frans
  • Engels
  • Duits
  • Chinees
  • Italiaans
  • Spaans
  • ...

Welke informatie moet ik aanleveren?

Zodra je ons een uitgetypte versie van de gewenste tekst en talen bezorgt, kunnen wij een voorstel laten berekenen.

We bieden stemmen van 'native speakers'.
Voor Nederlands kan je bijvoorbeeld kiezen voor Vlaams of 'Hollands'.

Enkele voorbeelden

Engels
 

Engelse IVR stem

Wat kost mij een professionele IVR?

Wij leveren een productie vanaf enkele honderden Euro.

Uiteraard wordt steeds een offerte op maat gemaakt die onder andere afhangt van:

  • Lengte tekst
  • Gekozen talen
  • ...

Contacteer mij omtrent professionele stemmen

Laatst gewijzigd 3/10/2024