Wij hebben eigenlijk niet zelf voor Fly By Wire gekozen. Toen de keuze voor een digitale telefooncentrale en aangepaste routing binnen het bedrijf zich opdrong, heeft onze IT-partner aangedrongen op samenwerking met FBW.
Maar we zijn echt wel tevreden, vooral over de service bij problemen.
Waar gewerkt wordt, gaat wel eens iets stuk, of het beheer van ons telefoonverkeer kan verbeterd worden omdat er nieuwe mensen zijn op soms andere locaties. Telkens wordt er snel gereageerd of worden snel oplossingen gevonden voor problemen die we aangeven. Dat is super belangrijk want wij hebben als stelregel dat een telefoon nooit meer dan 3 keer mag rinkelen voor iemand, en liefst de juiste persoon, opneemt.
Alex Dewulf : Immo Alex Dewulf
Up until July 2011, Castelnou had been using a Matra Nortel PBX for their telephony requirements. It had outdated, limited features as well as an expensive maintenance contract. As Avaya announced that they would drop Nortel PBX support, they left Castelnou in a tricky situation as no support meant that it was difficult to expand or modify their set-up. With high communication costs as well as the expenses of leasing phone lines, Castelnou Aparthotel decided it was time for a change.
Almost immediately after the installation of 3CX Phone System, Castelnou’s telephony costs plummeted by a huge 75%! With no need to lease phone lines or pay extravagant fees for maintenance contracts and being software based, running over existing networks, there’s no phone wiring required and call costs are significantly reduced. Combined with the fact that 3CX Phone System uses the open SIP standard, users are not tied down to any particular vendor and it works with any open standard IP handset.
Luc Daneels : Aparthotel Castelnou
Goede en snelle service!
Handig en betaalbaar 3CX systeem!
David Lebbe : Freya Products