Als sociale onderneming in de non-profit sector ondersteunt ADO Icarus een 160 tal fysiek gehandicapte ADL-gebruikers met een contigent van 300 werknemers verspreid over quasi gans Vlaanderen. Dit vergt een massa papierwerk en tal van documenten moeten voortdurend worden opgestuurd en bijgewerkt.
Om kandidaat gebruikers naadloos, vanaf hun intake tot het uiteindelijk betrekken van hun woning, te kunnen begeleiden heeft ADO Icarus beroep gedaan op Fly By Wire om een aangepaste site binnen hun “Intranet” te bouwen. Na een verkennend gesprek waren de mensen van Fly By Wire zeer vlug vertrouwd met onze visie en konden al vlug de noden definiëren. Op zeer korte tijd kon ADO Icarus al van de nieuwe applicatie gebruik maken. Na de nodige aanpassingen en bijsturingen was deze toepassing op een mum van tijd op kruissnelheid.
Dankzij deze applicatie in SharePoint kan het beheer van deze vuistdikke dossiers een stuk eenvoudiger. Iedereen die aan het dossier moet werken heeft toegang, al naargelang de rechten, tot een digitale versie ervan. De dossiers zijn veel sneller op te zoeken en te bewerken dan hun papieren tegenhangers, kunnen makkelijker gedeeld worden en er wordt er steeds aan de meest recente versie gewerkt. Ook in de toekomst zal de samenwerking tussen ADO Icarus en Fly By Wire zeker worden bestendigd in het uitbouwen van onze SharePoint-site.
Patrick Van Zundert : ADO Icarus
Hele vlotte service en gebruiksvriendelijk Wi-Fi systeem. Goede opvolging na de installatie. Correcte afhandeling met betrekking tot facturatie.
Bedankt.
Nicolas Gouwy : Restaurant Mood
Up until July 2011, Castelnou had been using a Matra Nortel PBX for their telephony requirements. It had outdated, limited features as well as an expensive maintenance contract. As Avaya announced that they would drop Nortel PBX support, they left Castelnou in a tricky situation as no support meant that it was difficult to expand or modify their set-up. With high communication costs as well as the expenses of leasing phone lines, Castelnou Aparthotel decided it was time for a change.
Almost immediately after the installation of 3CX Phone System, Castelnou’s telephony costs plummeted by a huge 75%! With no need to lease phone lines or pay extravagant fees for maintenance contracts and being software based, running over existing networks, there’s no phone wiring required and call costs are significantly reduced. Combined with the fact that 3CX Phone System uses the open SIP standard, users are not tied down to any particular vendor and it works with any open standard IP handset.
Luc Daneels : Aparthotel Castelnou